Miasteczko Orange, znajdujące się przy Alejach Jerozolimskich 160 w Warszawie, to jeden z najnowocześniejszych kompleksów biurowych w Polsce. Od września 2013 roku jest główną siedzibą Grupy Orange. Cały kompleks od początku realizacji był dostosowany do potrzeb tego najemcy, co zostało zrealizowane w modelu „build-to-suit”.
Za projekt biurowca odpowiada znany architekt, Stanisław Fiszer. Powierzchnia użytkowa obiektu to niemalże 45 tys. m², natomiast całkowita powierzchnia kompleksu wynosi 81,5 tys. m². W skład Miasteczka Orange wchodzi pięć budynków, które połączono ze sobą na poziomie parteru i pierwszego piętra, a każdy z nich ma sześć kondygnacji.
Z myślą o pracownikach, Miasteczko Orange zostało zaprojektowane jako przyjazna przestrzeń sprzyjająca nie tylko pracy, ale także relaksowi. W obiekcie znajduje się kantyna z ponad 300 miejscami siedzącymi, kuchnie, kawiarnia oraz sala fitness. Dodatkowo na terenie znaleźć można sklep spożywczy, a dla tych, którzy chcą się zrelaksować na świeżym powietrzu, dostępny jest zadrzewiony ogród z fontanną i drewnianym tarasem.
Wyposażenie Miasteczka Orange zostało dostarczone i zainstalowane przez firmę Human Office Polska, która po długim procesie selekcji została wybrana spośród 40 oferentów jako wyłączny dostawca mebli biurowych.
Był to największy jednorazowy projekt logistyczny tego typu w Europie, a firma musiała profesjonalnie przygotować się do jego realizacji.
Finalnie po wielu analizach i optymalizacjach wykonaliśmy tę realizację w ciągu zaledwie 14 dni, co udowodniło, że nasza firma doskonale sprawdza się w tego typu zadaniach. Nasze doświadczenie, ukierunkowanie na cel i doskonała praca zespołowa zaowocowały zrealizowaniem tak dużej inwestycji zgodnie z oczekiwaniami klienta i w założonym harmonogramie.
Interesująco przedstawiają się liczby związane z realizacją tego projektu: łączna droga, którą pokonały nasze ciężarówki to 130.000 km trasy. Cały zespół Human Office liczący w sumie 200 osób został podzielony na grupy dowodzące poszczególnymi zakresami realizacji projektu. Pracując na obiekcie pokonał łącznie 31.500 km pieszo. Każdy z nas przemierzał średnio 15 km dziennie. Finalnie dostarczyliśmy i zainstalowaliśmy w obiekcie 3.500 stanowisk pracowniczych i 5.050 foteli i krzeseł oraz wiele innych elementów wyposażenia. Zagospodarowaliśmy meblami 45.000 m2 powierzchni biurowej na 30 kondygnacjach w 5 budynkach.
Podczas realizacji projektu zadbano również o aspekty ekologiczne. Przeprowadzono szczegółową segregację odpadów, zgromadzono 40 kontenerów posegregowanych do odbioru śmieci.
Efektem pracy Human Office są nowoczesne, funkcjonalne i estetyczne wnętrza Miasteczka Orange.
Nasza Firma kierowała się mottem: „Human Office – meble biurowe dla nas to nie wszystko” – realizując projekt z pełną świadomością, że kluczem do sukcesu jest stworzenie inspirującego, przyjaznego i ergonomicznego środowiska pracy dla ludzi.
Realizacja tego projektu potwierdziła, że Human Office doskonale radzi sobie z wymagającymi zadaniami, dostarczając nie tylko meble, ale również kompleksowe rozwiązania dla współczesnych biur.